Πολιτική επιστροφής χρημάτων

Επιστροφές

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, σύμφωνα με το νόμο για την προστασία του καταναλωτή, αναιτιολόγητα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής των προϊόντων με την εξής διαδικασία. Επιστρέψτε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών και συσκευασιών. Ετοιμάστε το πακέτο και προγραμματίστε την παραλαβή του πακέτου σας μιλώντας τηλεφωνικά μαζί μας.

Εντολές για επιστροφή χρημάτων θα εκδίδονται μόνο για προϊόντα που έχουν επιστραφεί όπως αρμόζει. Εάν το προϊόν που επιστρέφετε δεν πληροί τις προϋποθέσεις που απαριθμούνται, το πακέτο θα σταλεί πίσω σε εσάς.

Όλοι οι όροι επιστροφής ισχύουν και για την αλλαγή προϊόντος.

 Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης:

 1. Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν επιτρέπεται για ειδικές παραγγελίες.

 2. Όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα του πελάτη.

 3. Στα σκουλαρίκια, για λόγους υγιεινής.

 4. Για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

 

Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές αυστηρώς μόνον εφόσον τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

α)Το προϊόν είναι αφόρετο και βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.

β) Η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί , αλλά είναι σε άριστη κατάσταση.

γ) Το προϊόν επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος.

δ) Μαζί με το προϊόν επιστραφούν άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν ( πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο, εγγύηση, εγχειρίδιο λειτουργίας ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό).

 

Για ελαττωματικά προϊόντα

Στο φυσικό μας κατάστημα 

 Κατόπιν, τηλεφωνικής επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, η επιστροφή του προϊόντος και η παραλαβή του σωστού/επιδιόρθωση ή αντικατάστασή του ελαττωματικού μπορεί να γίνει και στο φυσικό μας κατάστημα. Ο πελάτης φέρνει το προϊόν στο χώρο του καταστήματος και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής κατά τα ανωτέρω, παραλαμβάνει το σωστό προϊόν ή γίνεται, ανάλογα με την επιθυμία του πελάτη, αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο προϊόν της αρεσκείας του αντίστοιχης ποιότητας και τιμής ή αφήνεται το προϊόν για επιδιόρθωση και συμφωνείται ο τρόπος και ο χρόνος παραλαβής του.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.